Notowania

Przejdź na
marki
08.05.2009 18:10

Hand Made i Quest Agency jednoczą siły

Agencja reklamowa Hand Made i interaktywna Quest Agency nawiązały ścisłą współpracę dotyczącą wzajemnego wsparcia przy obsłudze klientów.

Podziel się
Dodaj komentarz

*Agencja reklamowa Hand Made i interaktywna Quest Agency nawiązały ścisłą współpracę dotyczącą wzajemnego wsparcia przy obsłudze klientów. *

Hand Made została założona pod koniec 2005 r. przez Marcina Palarczyka *i *Artura Lalewicza, byłych pracowników Demo. Agencja specjalizuje się na polu tradycyjnych mediów reklamowych, obejmujące doradztwo strategiczne oraz pełną obsługę kreatywną i produkcyjną w obszarach ATL i BTL. Hend MAde obsługuje czołowe marki z różnych kategorii m.in. Bakoma, Strong, Arctic, Jupi, czy też Nordea.

Z kolei Quest Agency, specjalizującą się w "interactive experience", tworzy zespół posiadający doświadczenie w realizacjach projektów interaktywnych, wykorzystujących zaawansowane technologie i nieszablonowe kreacje. Do klientów QA należą m.in. Zumi.pl, Onet.pl, Sare.pl, iSing.pl, Związek Firm Public Relations, Myspace.com, Kompania Piwowarska.

Połączenie sił Hand Made i Quest Agency ma na celu zapewnienie synergii między działaniami ATL i interactive, a tym samym kompleksowe podejście do marki. Jak zapewniają przedstawiciele dzięki bliskiej współpracy obydwie agencje będą mogły oferować swoim klientom bardziej zintegrowane platformy komunikacji.

Katarzyna Mietniowska - PR manager z agencji reklamowej Hand Made

"Współpraca dotyczy wzajemnego wsparcia przy obsłudze klientów, a tym samym do poszerzenia oferty każdej z agencji. Startując w przetargach razem będziemy mogli oferować klientom bardziej zintegrowane platformy komunikacji opierające się na działaniach ATL i BTL, w których specjalizuje się Hand Made i uzupełnione o rozwiązania interaktywne zaplanowane i zrealizowane przez Quest Agency . Synergia między działaniami interactive i tradycyjnymi formami reklamowymi pozwoli zapewnić naszym klientom kompleksowe podejście do marki" - mówi redakcji Interaktywnie.com Katarzyna Mietniowska, PR manager z agencji reklamowej Hand Made.

Pierwsze wspólne projekty są w fazie przetargów, dlatego agencje nie ujawniają żadnych szczegółów.

Dotychczas Hand Made na polu projektów interaktywnych współpracowało z OS3 multimedia. Jak powiedziała nam Katarzyna Mietnikowska, współpraca z agencją Quest Agency nie oznacza automatycznego pożegnania się z OS3 multimedia. "Z OS3 współpracujemy, ponieważ od pewnego czasu realizujemy projekty dla tych samych klientów i nie mamy zamiaru z tego rezygnować" - informuje Mietnikowska.

Źródło: Informacja prasowa/informacja własna

Tagi: marki, firm, agencja, multimedia, połączenie, związek, manager, technologie, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz