Notowania

rok
22.12.2011 06:00

Hity i porażki social media w Polsce. Jaki był 2011 rok?

Objęcie fotela lidera serwisów społecznościowych w Polsce przez Facebooka - to jedno z najważniejszych wydarzeń 2011 roku w social media. Do porażek specjaliści zaliczają między innymi kryzys firmy Adidas w związku z zamalowaniem graffiti na warszawskim Służewcu.

Podziel się
Dodaj komentarz

Poprosiliśmy kilku ekspertów o ocenę mijającego roku w zakresie społeczności w Polsce. Do najważniejszych wydarzeń można zaliczyć między innymi prześcignięcie Naszej Klasy przez Facebooka, co spotkało się ze sporym odzewem mediów i obserwatorów. Rozczarowało również to, że NK.pl oddała fotel lidera niemalże bez walki. Nadal jednak zajmuje drugie miejsce, a liczba użytkowników serwisu nie spada. W tym roku polską sieć opanowały virale... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: rok, polsce, media, kryzys, serwis, polski, liczba, walki, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz