Notowania

internet
18.06.2010 17:09

Home.pl wkracza na telewizory

Hosting i rejestracja domen zgarnia małe ekrany - home.pl rozpoczął dziś pierwszą kampanię telewizyjną. Kampania ma zwiększyć sprzedaż usług w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw.

Podziel się
Dodaj komentarz

Hosting i rejestracja domen zgarnia małe ekrany - home.pl rozpoczął dziś pierwszą kampanię telewizyjną. Kampania ma zwiększyć sprzedaż usług w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw.

To pierwsza kampania Home.pl w telewizji. Wcześniej serwis reklamował się przede wszystkim w internecie, a także w prasie. Kampania telewizyjna ruszy 19 czerwca.

Na tak dużą skalę dotychczas nikt nie promował potrzeby obecności w internecie dla małego biznesu - mówi Marcin Kuśmierz, dyrektor zarządzający home.pl.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Grandes Kochonos. W trwającej kilka tygodni kampanii będą puszczane dwie wersje telewizyjnych spotów. Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom PanMedia Western.

Tagi: internet, serwis, dom, sprzedaż, kampania, telewizja, biznes, agencja, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz