Notowania

serwis
08.12.2011 11:44

Hugo Boss promuje się na Foursquare

Dzięki "meldowaniu się", użytkownicy aplikacji mogli wygrać ekskluzywne zakupy w Nowym Jorku. To jedna z pierwszych modowych luksusowych marek, która zaczyna wykorzystywać geolokalizację w marketingu.

Podziel się
Dodaj komentarz

Meldując się w sklepach Hugo Boss, użytkownicy wezmą udział w loterii. Dodatkowo na stronie marki pojawiał się kod QR, który po zeskanowaniu potwierdzał udział użytkownika w konkursie. Dzięki temu Hugo Boss chce zdobyć bazę klientów i zwiększyć ruch w sklepach – informuje serwis LuxuryDaily.com. Użyskując dodatkowe adresy do bazy, na telefony klientów Hugo Bossa wysyłane będą informacje o nowościach w sklepach, promocjach, akcjach specjalnych.... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: serwis, ruch, informacje, udział, marki, zakupy, użytkownicy, dodatkowe, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz