Notowania

marki
05.03.2009 16:10

Huncwot dla Reserved

Studio Huncwot rozpoczęło współpracę z LPP S.A. w ramach globalnej, internetowej obsługi marki Reserved.

Podziel się
Dodaj komentarz

Studio Huncwot rozpoczęło współpracę z LPP S.A. w ramach globalnej, internetowej obsługi marki Reserved.

Pełnoekranowy, flashowy serwis wizerunkowy promuje nową, wiosenną kolekcję pod nazwą "Abstracted", definiującą najnowsze trendy w światowej modzie.

Strona stworzona została jako rozwinięcie trailera zaginionego filmu
"Adventures of the Stardust Girl", wykorzystując klimat i motywy zapominanych
filmów science-fiction.

Serwis zrealizowany w kinowym formacie panoramicznym obok fotografii oraz trendów z najnowszej kolekcji Reserved zawiera specjalnie nakręcony materiał na celuloidowej taśmie 35mm.

Źródło: Huncwot

Tagi: marki, serwis, strona, trendy, klimat, reserved, współpracę, studio, the, huncwot, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz