Notowania

Przejdź na
internet
08.05.2009 09:10

Hypermedia rozbudowuje dział kreatywny o kompetencje ATL

Agencja Hypermedia (ISOBAR Polska), uruchomiła specjalny zespół kreatywny, dedykowany do działań ATL zintegrowanych w ramach komunikacji marketingowej. Zespołem będzie zarządzała Agata Kusińska,...

Podziel się
Dodaj komentarz

*Agencja Hypermedia (ISOBAR Polska) uruchomiła specjalny zespół kreatywny, dedykowany do działań ATL zintegrowanych w ramach komunikacji marketingowej. Zespołem będzie zarządzała Agata Kusińska, co-managing director. *

Hypermedia, agencja zintegrowanej komunikacji marketingowej, proces rozbudowy kompetencji ATL rozpoczęła już w styczniu 2008 roku, zatrudniając na stanowisko co-managing directora Agatę Kusińską, specjalistkę z 13 letnim doświadczeniem w budowaniu strategii marek w agecjach ATL-owych

Agata Kusińska - co managing director w Hypermedia

m.in. w Red8, AdFabrikaFCB oraz Lowe GGK. "Naszym celem jest budowa strategii komunikacji, której osią będzie internet, medium integrujące w przyszłości wszystkie kanały komunikacji" - mówi Agata Kusińska, co managing director. "Poszerzanie zakresu kompetencji o ATL rozumiemy więc w naszym przypadku jako rozbudowę kompetencji w kierunku: konsultingu w zakresie strategii komunikacji dla marek, budowy idei kreatywnych nośnych we wszystkich kanałach, nie tylko w internecie. Naszą główną właściwością zawsze będzie internet, ale już dzisiaj myśląc o naszym działaniu w kontekście
komunikacji zintegrowanej, będziemy rozwijać komunikat interaktywny do innych kanałów, wykraczających poza internet."

W skład zespołu wchodzi Artur Marcinkowski i Marcin Wojtulewicz, osoby z bogatym doświadczeniem z dużych agencji ATL-owych. Obaj objęli stanowiska creative direktor-ów w Hypermedia.

Źródło: Hypermedia

Tagi: internet, polska, budowa, wszystkie, proces, agencja, agencji, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz