Notowania

internet
30.03.2009 01:00

Hypermedia wygrała w przetargu marki Hoop Cola

Hypermedia powiększyła swoje portfolio o kolejnego klienta - Hoop Polska. Agencja wygrała przetarg projektem strategii na wykorzystanie mediów interaktywnych dla marki Hoop Cola.

Podziel się
Dodaj komentarz

Hypermedia powiększyła swoje portfolio o kolejnego klienta - Hoop Polska. Agencja wygrała przetarg projektem strategii na wykorzystanie mediów interaktywnych dla marki Hoop Cola.

Agencja Hypermedia nawiązała strategiczną współpracę z Hoop Polska, która zakłada przygotowanie projektu działań interaktywnych dla marki Hoop Cola.- Realizacja projektów zintegrowanej komunikacji marketingowej jest dla agencji zawsze dużym wyzwaniem, jednocześnie stwarza ona największe możliwości wpływu na realizację strategii marki Klienta. Tym bardziej cieszymy się, że agencja interaktywna może skutecznie zaplanować działania, których głównym ośrodkiem zaangażowania konsumentów jest Internet, ale które komunikacyjnie znacząco poza to medium wykraczają - mówi Krzysztof Andrzejczak, co-managing director w agencji Hypermedia.

Agencja przedstawiła kompleksową i zintegrowaną propozycję działań interaktywnych dla marki Hoop Cola, które mają duży potencjał aby emocjonalnie zaangażować konsumentów w Internecie i są zgodne z nową, długofalową strategią pozycjonowania marki Hoop Cola, którą zamierzamy wprowadzić od początku kwietnia tego roku - mówi Michał Kępiński, brand manager marki Hoop Cola.

Działania reklamowe skierowane będą do młodych ludzi w wieku 18-24 lata.

Agencja Hypermedia zaplanowała kompleksowo akcję reklamową, w skład której wejdą: cykl mini-eventów realizowany w największych polskich miastach, reklama ambient media, witryny WWW oraz działania nakierowane na budowanie i wykorzystanie konsumenckiej bazy danych. Podstawą zaproponowanych aktywności jest nowa strategia komunikacji marki Hoop Cola.

Pierwsze działania rozpoczną się już 11 kwietnia , a ich kulminacja nastąpi w drugiej połowie czerwca br.

Źródło: blog.hypermedia.pl

Tagi: internet, polska, media, reklama, marki, nowa, przetarg, agencja, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz