Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
firm
27.01.2011 11:48

IAB Polska przechodzi rebranding. Nowa grafika od lutego

Nowa identyfikacja wizualna ma dostosować logotypy do tych, które obowiązują we wszystkich oddziałach Interactive Advertising Bureau na świecie.

Podziel się
Dodaj komentarz
(Zmiana logotypĂłw IAB Polska)

Nowa identyfikacja wizualna ma dostosować logotypy do tych, które obowiązują we wszystkich oddziałach Interactive Advertising Bureau na świecie.

Oprócz zmiany trzech logotypów, które były używane do tej pory (IAB Polska, IAB Showcase, IAB konferencje), wprowadzony zostaje również znak graficzny dla grup roboczych IAB Polska, w których działają przedstawiciele firm członkowskich realizując cele statutowe Związku.

- Zmiana identyfikacji graficznej wynika z potrzeby odświeżenia wizerunku IAB Polska jak i dostosowania logotypów do globalnego standardu Interactive Advertising Bureau. Kolejnym etapem rebrandingu IAB Polska będzie udostępnienie nowej strony internetowej, co ma nastąpić jeszcze w pierwszej połowie 2011 roku – mówi Piotr Kowalczyk, prezes zarządu IAB Polska.

Tagi: firm, prezes, zmiany, używane, grafika, lutego, strony, zarządu, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz