Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
rynek
16.06.2010 15:47

IAB: Studenci a media. Przyszłość w branży internetowej

IAB przez dwa dni prowadziła wykłady w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w ramach IAB Day, przygotowując tym samym studentów do pracy w branży interaktywnej.

Podziel się
Dodaj komentarz

IAB przez dwa dni prowadziła wykłady w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w ramach IAB Day, przygotowując tym samym studentów do pracy w branży interaktywnej.

Spotkanie na SGGW było pierwszym z cyklu spotkań IAB Days. W dwudniowych wykładach uczestniczyli przedstawiciele rynku reklamowego, którzy prezentowali między innymi polskie realia marketingowe, zagadnienia związane z reklamą czy też budowaniem wizerunku marki w internecie.Prezentacje przygotowali między innymi Społeczności.pl, Redefine, Uselab czy OS3 multimedia.

Była to cenna okazja zapoznania się z zasadami marketingu interaktywnego, poznania jego praktycznych zastosowań w oparciu przedstawione analizy case study - mówi Sławomir Jarka, prodziekan Wydziału Nauk Ekonomicznych SGGW.

IAB Day to okazja dla młodych ludzi do spotkania ze specjalistami z firm członkowskich IAB. Zależy nam na zachęceniu studentów do związania swojej przyszłości z branżą internetową - mówi Anna Wątła, koordynator ds. edukacji IAB Polska.

W trakcie prezentacji studenci mogli wziąć udział w konkursach zorganizowanych przez firmy. Dla studentów to także okazja do zdobycia stażu czy stałej pracy.

Tagi: rynek, praca, polski, branży, media, reklama, marketing, konkurs, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz