Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

IAB z optymizmem o europejskim rynku

0
Podziel się:

IAB Europe wspólnie z PricewaterhouseCoopers i Screen Digest prognozują powolny wzrost europejskiego rynku reklamy online po tegorocznych spadkach.

IAB Europe wspólnie z PricewaterhouseCoopers i Screen Digest prognozują powolny wzrost europejskiego rynku reklamy online po tegorocznych spadkach.

Jeszcze do końca bieżącego roku wydatki na reklamę w internecie osiągną pułap prawie 13 mln € (2,2% więcej niż w 2008). Trend ten będzie się utrzymywać i zakładane przychody w 2010 roku mają wzrosnąć o kolejne 6,5%.

Wzrost będzie zasługą przede wszystkim silnego rynku reklamy w wyszukiwarkach. Podczas gdy przychody z tytułu reklamy display spadną w tym roku o 0,1%, działania w wyszukiwarkach przyniosą o 8% więcej pieniędzy niż przed rokiem (w przyszłym roku jeszcze więcej, bo aż o 11,4%).

Źródło: eMarketer

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)