Notowania

internet
12.03.2009 08:25

IDMnet rozszerza portfolio i stawia na branże rolną

Do portfolio IDMnet dołączyły dwie nowe witryny: farmer.pl i gieldarolna.pl, należące do Plantpress z Grupy Kapitałowej PW Rzeczpospolita SA.

Podziel się
Dodaj komentarz

*Do portfolio IDMnet dołączyły dwie nowe witryny: farmer.pl i gieldarolna.pl, należące do Plantpress z Grupy Kapitałowej PW Rzeczpospolita SA. *

Serwisy zostały włączone do pakietu "Rolnik", który do tej pory obejmował PPR.pl (Pierwszy Portal Rolny), rolnicy.com oraz rolnictwoonline.pl. W wyniku powiększenia portfolio IDMnet będzie docierał do blisko 350 tys. RU zainteresowanych branżą Rolną (PBI/Megapanel listopad 2008).

"Skupiliśmy w naszej sieci wszystkie najważniejsze witryny kierowane do rolników i producentów rolnych. Jak pokazuje rynek europejski, rolnictwo to branża, w której drzemie olbrzmi potencjał, porównywalny z przemysłem farmaceutycznym, maszynowym, czy paliwowym. Ze względu na swoją specyfikę, polski rynek rolniczy nie wykorzystywał do tej pory możliwości, jakie daje internet, jednak sytuacja zauważalnie się zmienia: główni gracze rynkowi - koncerny i międzynarodowe holdingi - producenci maszyn, nawozów, firmy nasienne, czy producenci środków ochrony roślin dynamicznie zaczynają inwestować w e-technologie, nie tylko w wymiarze finansowym, ale także przez rozwój działów odpowiadających np. za internetowe platformy B2B. Wzorem rynków zachodnich, będziemy w najbliższym czasie świadkiem wzmożonych działań tej branży w polskim internecie", ocenia Piotr Wrotek, dyrektor działu współpracy z witrynami w IDMnet SA

Źródło: IDMnet

Tagi: internet, nowe, rynek, branży, rolnictwo, sieci, wszystkie, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz