Notowania

polsce
10.02.2012 06:02

Ile osób korzysta z AdBlocka? Niewielkie zmiany

W Polsce nieco ponad 800 tysięcy internautów blokuje reklamy. Na świecie liczba użytkowników Firefoxa, która nie widzi denerwujących bannerów, wynosi około 14 milionów dziennie. W Chrome AdBlocka używa ponad milion osób.

Podziel się
Dodaj komentarz

Jak wynika z badań Gemius AdReport, najczęściej stosowanymi formatami kreacji, we wszystkich zrealizowanych kampaniach w czwartym kwartale 2011 roku były double billboardy. Co czwarta kampania display wyświetlana była właśnie w tym formacie. Dalej znalazły się prerolle i rectangle. Jak wynika z innych badań Gemiusa, internauci są negatywnie nastawieni do reklam. Aż 63 procent uważa, że bannery, bilboardy czy automatycznie uruchamiające się reklamy wideo są bardzo... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: polsce, zmiany, kampania, były, liczba, badanie, internauci, wideo, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz