Notowania

internet
14.01.2011 12:14

Infor Biznes kończy współpracę z ARBOmedia

- Aktualnie dysponujemy wystarczającym zasięgiem w sieci i doświadczeniem pozwalającym bezpośrednio oferować rynkowi atrakcyjną ofertę reklamową. Będziemy współpracować zarówno z pośrednikami, jak i bezpośrednimi reklamodawcami na zasadach rynkowych - mówi Jan Jaworowski wiceprezes odpowiedzialny za internet w spółce Infor Biznes.

Podziel się
Dodaj komentarz
(Infor)

- Aktualnie dysponujemy wystarczającym zasięgiem w sieci i doświadczeniem pozwalającym bezpośrednio oferować rynkowi atrakcyjną ofertę reklamową. Będziemy współpracować zarówno z pośrednikami, jak i bezpośrednimi reklamodawcami na zasadach rynkowych - mówi Jan Jaworowski wiceprezes odpowiedzialny za internet w spółce Infor Biznes.

Infor Biznes podjął decyzję o samodzielnej sprzedaży reklamy w Internecie i tym samym zakończeniu współpracy na wyłączność z firmą ARBOMedia, czego efektem jest rozbudowa własnych struktur sprzedażowych - czytamy w komunikacie Inforu.

Biuro Reklamy Infor Biznes reprezentuje całą Grupę Infor PL w internecie. Obecna oferta reklamowa obejmuje między innymi dwa pakiety tematyczne: pakiet Styl Życia (Dziennik.pl; Gotujmy.pl Kuchnia.wieszjak.pl; Kobieta.wieszjak.pl; Rynekmedyczny.pl; Moto.wieszjak.pl) i pakiet Biznes-Finanse-Prawo (Gazetaprawna.pl; Forsal.pl; Dziennik Internautów; TotalMoney.pl; serwisy Infor Expert; Prawnik.pl; WieszJak.pl).

Tagi: internet, sieci, biznes, styl, grupa, reklamy, sprzedaży, serwisy, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz