Notowania

bank
09.02.2009 12:10

INHEAD opracuje strategię dla e-gotowka.pl

Agencja INHEAD zwyciężyła w konkursie ofert na realizację strategii promocyjnej witryny e-gotowka.pl w internecie.

Podziel się
Dodaj komentarz

Agencja *INHEAD* zwyciężyła w konkursie ofert na realizację strategii promocyjnej witryny *e-gotowka.pl* w internecie. W konkursie prowadzonym przez Cetelem Bank S.A. wzięły udział czołowe polskie agencje interaktywne.

Wybraliśmy ofertę firmy INHEAD ze względu na dużą elastyczność oferty oraz świeże, nieszablonowe podejście do kwestii reklamy i promocji w internecie. - mówi Michał Walczyński, specjalista ds. e-marketingu Customer Relationship Management w Cetelem Bank S.A.

Internetowy rynek kredytów, szczególnie w czasie kryzysu gospodarczego, jest bardzo wymagającym miejscem dla podmiotów, które chcą na nim zaistnieć lub ugruntować swoją pozycję. Dlatego też w celu zwiększenia rentowności serwisu sprzedażowego musimy zwrócić się w kierunku metod promocji nieco bardziej zaawansowanych, niż standardowe kampanie SEO/SEM - mówi Paweł Bieniek, współwłaściciel agencji INHEAD.

Inhead wesprze swoimi działaniami oraz doświadczeniem agencję
kalicinscy.com, oraz dom mediowy Media Contacts, odpowiedzialne do tej
pory za strategię internetową Cetelem Banku.

Źródło: informacja prasowa

Tagi: bank, rynek, reklamy, agencja, witryny, agencji, cetelem, konkursie, opracuje, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz