Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
ibm
08.04.2009 01:00

Insignia jeszcze bardziej kreatywna

Pierwszy kwartał przyniósł agencji poważne wzmocnienie kreatywne w postaci Miłosza Lodowskiego, piastującego funkcję Art Directora w zespole Insignia.

Podziel się
Dodaj komentarz

**

Miłosz Lodowski - art director w Insignia

Pierwszy kwartał przyniósł agencji poważne wzmocnienie kreatywne w postaci Miłosza Lodowskiego, piastującego funkcję art directora w zespole Insignia.**

Miłosz studiował Architekturę i Urbanistykę na Politechnice Krakowskiej oraz w Westminster University w Londynie. Z branżą interaktywną związany od ponad 10 lat. Przez ostatnie 3 lata zdobywał doświadczenie w czołowych agencjach reklamowych w Londynie takich jak Ogilvy czy IMG World, gdzie pracował m.in. dla American Express, British Telecom, IBM, National Geographic, Castrol oraz wielu innych.

Na co dzień wszechobecny, z głową pełną kreatywnych pomysłów i ogromnym apetytem na sukces. "Miłosz to urodzony przywódca, stanowi mocne ogniwo zespołu kreatywnego agencji. Jestem przekonany, że będzie kreatywnym super katalizatorem naszego zespołu" - Tomasz Michalik, dyrektor kreatywny Insignia.

Źródło: Insignia

Tagi: ibm, sukces, dyrektor, art, agencji, kwartał, doświadczenie, wielu, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz