Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
reklama
21.01.2010 08:43

Interia.pl współpracuje z NetSprint.pl

Należąca do Interia.pl S.A. sieć reklamowa AdSearch, rozpoczęła współpracę z firmą NetSprint.pl - właścicielem sieci Adkontekst.pl. Na mocy porozumienia NetSprint.pl dostarczył autorskie oprogramowanie nsContext umożliwiające zarządzanie sprzedażą i kontekstową emisję reklam intekstowych - prezentowanych jako podkreślenia słów w treści artykułów. Jednocześnie, w ramach współpracy na stronach portalu prezentowane są reklamy pochodzące z bazy Adkontekst.pl.

Podziel się
Dodaj komentarz

Należąca do Interia.pl S.A. sieć reklamowa AdSearch, rozpoczęła współpracę z firmą NetSprint.pl - właścicielem sieci Adkontekst.pl. Na mocy porozumienia NetSprint.pl dostarczył autorskie oprogramowanie nsContext umożliwiające zarządzanie sprzedażą i kontekstową emisję reklam intekstowych - prezentowanych jako podkreślenia słów w treści artykułów. Jednocześnie, w ramach współpracy na stronach portalu prezentowane są reklamy pochodzące z bazy Adkontekst.pl.

Oprogramowanie analizuje treść strony internetowej i dobiera reklamy, które najbardziej z nią korespondują. W ofercie Adsearch znajdą się produkty tekstowe oraz tekstowo-graficzne. Jednocześnie reklamodawcy sieci Adkontekst zyskują możliwość emisji swoich reklam w portalu Interia.pl, co oznacza dla nich zwiększenie zasięgu emitowanych kampanii reklamowych. Reklamy intekstowe emitowane będą na wszystkich stronach z artykułami na portalu Interia.pl.

- Bardzo cieszy nas fakt, że tak renomowany portal jak Interia.pl zdecydował się korzystać z naszej technologii oraz prezentować oferty naszych reklamodawców w sieci AdSearch - powiedział Artur Banach, prezes zarządu NetSprint.pl.

Źródło: NetSprint.pl

Tagi: reklama, sieci, strona, emisja, prezes, kampania, portal, technologia, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz