Notowania

polski
24.11.2010 15:31

Internauci nie chcą płacić za wideo w sieci

Niemal każdy polski użytkownik sieci korzystał z internetowych serwisów wideo - wynika z raportu przygotowanego przez Gemius. Ale tylko co piąty internauta chciałby zapłacić za dostęp do filmu.

Podziel się
Dodaj komentarz

Niemal każdy polski użytkownik sieci korzystał z internetowych serwisów wideo - wynika z raportu przygotowanego przez Gemius. Ale tylko co piąty internauta chciałby zapłacić za dostęp do filmu.

Jak podaje Gemius, praktycznie każdy polski internauta miał kontakt z serwisami wideo. Największą popularnością cieszą się serwisy wideo, z którymi kontakt miało 94 proc. internautów, podczas gdy z telewizji internetowej skorzystał co drugi respondent.

Wzrósł też odsetek respondentów, którzy codziennie lub prawie codziennie korzystają z tego typu serwisów i usług. Multimedia w sieci to dla internautów przede wszystkim relaks, stąd duża popularność materiałów o charakterze muzycznym, humorystycznym i rozrywkowym. Rośnie także popularność materiałów informacyjnych - internauci lubią być na bieżąco.

Ale internauci nie chcą płacić za wideo w sieci. Jedynie co piąty badany mógłby zapłacić za obejrzenie materiału multimedialnego. Największą gotowość do płacenia za interesujące materiały i brak reklam wyrazili użytkownicy internetowych kin i wypożyczalni wideo, najmniejszą – osoby korzystające z serwisów wideo.

Najpopularniejszą formą płatności w przypadku wszystkich badanych serwisów i usług okazała się płatność sms.

Tagi: polski, serwis, materiały, sieci, wideo, użytkownicy, dostęp, duża, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz