Notowania

internet
17.03.2010 15:40

Internet mobilny rośnie w siłę

Według najnowszych badań prowadzonych przez eMarketera, telefonia komórkowa stała się w ostatnich latach najtańszym i najpopularniejszym sposobem komunikacji pomiędzy użytkownikami rozprzestrzenionymi na dużych obszarach geograficznych, w szczególności mieszkańcami krajów BRIC.

Podziel się
Dodaj komentarz

Według najnowszych badań prowadzonych przez eMarketera, telefonia komórkowa stała się w ostatnich latach najtańszym i najpopularniejszym sposobem komunikacji pomiędzy użytkownikami rozprzestrzenionymi na dużych obszarach geograficznych, w szczególności mieszkańcami krajów BRIC.

Jednak taki rozwój wymaga czasu. Wielu użytkowników telefonów komórkowych wciąż jeszcze korzysta ze starszych, mniej zaawansowanych urządzeń i dziedzictwa drugiej generacji telefonii mobilnej. Rynek reklamy mobilnej w krajach BRIC jest jeszcze na etapie powstawania i, jak prognozuje eMarketer, w każdym z czterech krajów będzie rozwijał się w innym kierunku.

Chiny, które posiadają największą liczbę abonentów telefonii komórkowej oraz użytkowników mobilnego Internetu, staną się ważnym rynkiem reklamy mobilnej już w 2012 roku. Choć szacuje się, że wydatki na reklamę w tym kraju pozostaną nadal niskie w stosunku do ilości użytkowników telefonów komórkowych. W Brazylii, Rosji i Indiach poziom wydatków będzie umiarkowany.

Źródło: eMarketer

Tagi: internet, rosja, rynek, reklama, wzrost, raport, technologia, rok, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz