Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na

Internet przemaglowany. Druga InternetBeta za nami

Na trzy dni Rzeszów stał się stolicą polskiego internetu.W ciągu trzech dni przez mury WSIiZ przewinęło się około 300 osób.

Podziel się
Dodaj komentarz

Na trzy dni Rzeszów stał się stolicą polskiego internetu.W ciągu trzech dni przez mury WSIiZ przewinęło się około 300 osób.

Gorące dyskusje i ponad 50 prezentacji – tak w skrócie można podsumować InternetBetę. Impreza organizowana przez Mateusza Tułeckiego w rzeszowsiej Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania zgromadziła ponad 300 osób z branży internetu i mediów.

Pierwszy dzień to przede wszystkim prezentacje gości zza granicy. W tym roku InternetBetę odwiedzili między innymi profesor Lawrence Lessig – założyciel i twórca Creative Commons, oraz Alexander Bard – muzyk, a także autor głośnej książki „Netokracja”. Lessig poświęcił swoją prezenatcję kreatywności i ograniczania jej przez prawo autorskie. Po południu obaj panowie wzięli udział w dyskusji panelowej.

Drugi dzień był najbardziej bogaty w prezentacje. Wykłady odbywały się w trzech salach, przy czym na czas prezentacji Maćka Budzicha na temat współpracy z blogerami, publiczność musiała przenieść się do auli. Frekwencja dopisała. Budzich zwięźle przedstawił najważniejsze problemy przy podejmowaniu współpracy z blogerem, z czego najważniejszą zasadą okazało się być „po prostu k** nie kłam”. W prezentacji pojawiło się kilka case'ów, między innymi ostatni angaż Kominka do promocji restauracji Burger King. Echem odbiła się również prezentacja Marcina Bosackiego i Dawida Trzeciaka, którzy opowiedzieli o stworzeniu Paczkomatów oraz promocji aplikacji na Facebooku. Oprócz prezentacji w auli głównej można było posłuchać panelu, w którym wzięli udział znani dzienikarze – Igor Janke oraz Tomasz Machała, a także posłanka PO Agnieszka Pomaska i Edwin Bendyk. Dyskusję prowadził Szymon Sikorski z Publicon.

|

|
| --- | --- | --- |
|

|
|

|

Ostatniego dnia swoje prezentacje wygłosili między innymi Andrzej Garapich z PBI oraz Dawid Szczepaniak i Paweł Loedl. Garapich przybliżył nieco metodologię Megapanelu, a także opowiedział o trudnościach pomiaru aktywności w social media. Szczepaniak i Loedl z agencji Pride&Glory przedstawili kampanię Drevnego Kocura. Działania skupiały się na Facebooku, a jej celem nie była ilość fanów, tylko ich jakość.

W piątek podczas konferencji Patryk Góralewski i Piotr Pągowski zaprezentowali również nowego Internet Explorera 9. Kilka słów o przeglądarce: ma być szybsza, bezpieczniejsza i bardziej przyjazna dla użytkownika.

Przebieg InternetBety można było śledzić na Blipie pod tagiem #internetbeta. Znamy również termin kolejnej konferencji. InternetBeta 2011 odbędzie się 14-16 września.

Tagi: książki, internet, branży, media, prawo, kampania, sikorski, jakość, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz