Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
spółki
16.07.2009 15:10

Internetowy łowca głów

iBroker.pl stworzył innowacyjny model sprzedaży ogłoszeń pracy w Money.pl. Dzięki niemu szanse na znalezienie odpowiedniego pracownika mają zostać podwojone.

Podziel się
Dodaj komentarz

iBroker.pl stworzył innowacyjny model sprzedaży ogłoszeń pracy w Money.pl. Według twórców dzięki niemu szanse na znalezienie odpowiedniego pracownika mogą zostać podwojone.

iBroker.pl (zwycięzca konkursu "Milion na start-up") oraz portal finansowy Money.pl rozpoczęli sprzedaż ogłoszeń pracy w serwisie Praca.Money.pl. Wprowadzili oni nowatorską usługę o nazwie Net Head Hunter. Tym, co ma ją wyróżniać spośród innych i - w założeniu autorów - czynić atrakcyją, jest promocja ogłoszenia rekrutacyjnego poprzez boksy tekstowe na setkach pokatalogowanych tematycznie serwisów internetowych, blogów i forów. Dodane na stronie Money.pl ogłoszenie automatycznie zacznie pojawiać się na szeregu stron internetowych o tematyce związanej ze stanowiskiem osoby, która jest poprzez nie poszukiwana. Dodatkowo kupujący ogłoszeniodawca otrzymuje gwarancję liczby wejść na ogłoszenie lub zwrot pieniędzy.

- Z jednej strony oferujemy mu dotarcie do kilkuset tysięcy osób aktywnie poszukujących pracy w Praca.Money.pl, z drugiej docieramy do ludzi pasywnych na rynku pracy - w serwisach branżowych, które przystąpiły do sieci iBroker.pl - wyjaśnia Maciej Białek, prezes spółki iBroker.pl.

Net Head Hunter ma umożliwić dotarcie do jak największej liczby osób, które mogłyby być zainteresowane ogłoszeniem, przy tym byliby to zarówno aktywni zawodowo specjaliści, osoby poszukujące zatrudnienia, jak i ci, którzy aktualnie nie szukają pracy, lecz oferowane stanowisko mogłoby przyciągnąć ich uwagę. iBroker.pl umożliwia również wydawcy założenie tematycznej giełdy pracy online - wyszukiwarki z możliwością sprzedaży ogłoszeń.

- iBroker nie konkuruje z istniejącymi serwisami rekrutacyjnymi, a wręcz intensyfikuje ich sprzedaż, oferując im, jako produkt dodany, usługę Net Head Hunter rozliczaną w modelu performance. Sama platforma w inteligentny sposób łączy pracodawców, szukających pracy, serwisy rekrutacyjne i wydawców - dodaje Arkadiusz Osiak, prezes Money.pl Sp.z.o.o.

Twórcy projektu planują nawiązać współpracę także z innymi serwisami, nie tylko z Money.pl. Jak sami podkreślają, na tym etapie prowadzą rozmowy ze wszystkimi czołowymi portalami rekrutacyjnymi. Poszerzana jest również sieć wydawców branżowych, którzy chcieliby oferować ogłoszenia pracy u siebie. Praca.Money.pl, zgodnie z badaniami Megapanel PBI/Gemius z marca 2009 roku, zajmuje czwarte miejsce wśród serwisów z ofertami pracy w Polsce. W marcu serwis ten odwiedziło 720 tysięcy osób poszukujących zatrudnienia.

Tagi: spółki, polska, rynek, praca, serwis, sprzedaż, sieci, prezes, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz