Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
internet
19.05.2009 15:10

Jak widzą twoją markę młodzi internauci?

Kto może wiedzieć więcej o dotarciu ze swoją marką do młodych odbiorców niż marketingowcy MTV Networks.

Podziel się
Dodaj komentarz

Kto może wiedzieć więcej o dotarciu ze swoją marką do młodych odbiorców niż marketingowcy MTV Networks.

Przeprowadzili oni badania na grupie młodych ludzi w wieku 12-24 lata w pięciu krajach: w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Japonii, Indiach i Niemczech. Zdaniem pełnoletnich respondentów z tej grupy, najlepsze marki to przede wszystkim te o dobrej jakości (74%) i godne zaufania (55%). Muszą one także dobrze spełniać swoją rolę (51%). Dopiero na czwartym miejscu wymieniają oni image marki (46%), który - wydawać by się mogło - jest dla nich kluczowy.

Z raportu wynika, że osoby w wieku 18-24 lata są bardziej rozsądne niż nam się wydaje. Na równi z odjazdowym image traktują oni historię marki (46%) i długoletnią przydatność produktu (44%).

Najmniej ważne są dla nich takie rzeczy, jak opinia innych kolegów (25%), panująca aktualnie moda (31%) oraz buzz w mediach (32%). W zamian wolą oni zaufać popularnym, ale sprawdzonym produktom (46%).

W każdym z badanych krajów internet okazał się medium, które łatwiej od telewizji ułatwia decyzje związane z wyborem danej marki. Największą uwagę do marek w sieci przywiązują młodzi dorośli i nastolatkowie w Indiach i Wielkiej Brytanii.

Źródło: eMarketer

Tagi: internet, opinia, marki, badania, sieci, moda, jakości, internauci, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz