Notowania

serwis
06.03.2009 12:10

James Morrison w nowej kampanii Fiata

Znany brytyjski muzyk promuje na Wyspach nowego Fiata Qubo.

Podziel się
Dodaj komentarz

Znany brytyjski muzyk promuje na Wyspach nowego Fiata Qubo.

Twarzą nowej internetowej kampanii promującej na Wyspach Fiata Qubo został James Morrison, znany angielski muzyk i piosenkarz. Głównym punktem akcji była wczorajsza transmisja online ekskluzywnego nagrania video z niespełna minutową wypowiedzią artysty, który do tej pory nigdy nie publikował materiałów video w sieci.

Dodatkowo internauci mają możliwość wygrania kilku atrakcyjnych nagród. Są to m.in. bilety na brytyjską trasę koncertową Morrisona, gadżety z jego autografem oraz nagrody związane z Fiatem Qubo - jazdy próbne oraz możliwość otrzymania samochodu na rok. W serwisie dostępne są także filmy promujące Qubo oraz kalendarz trasy Morrisona.

Witryna hostowana jest przez serwis MSN i kampania będzie również prowadzona na stronie głównej serwisu w sekcji motoryzacyjnej, lifestyle'owej oraz muzycznej.

"Internetowa kampania reklamowa Fiata Qubo odbywać się będzie bez wychodzenia z domu, ale da konsumentom takie same korzyści, jak prawdziwy event - nie zabraknie występów muzycznych i gadżetów który każdy będzie mógł "zabrać do domu". To ogromna szansa dla nas i naszych dealerów, by pokazać że przełamujemy bariery i korzystamy z cyfrowych platform w promocji naszych produktów", powiedziała Elena Bernardelli z Fiat UK.

Serwis działać będzie w sieci do końca marca.

Źródło: Brand Republic

Tagi: serwis, kampania, sieci, video, internauci, online, filmy, nagrody, kalendarz, nowej, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz