Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Joshua Davis w Polsce

0
Podziel się:

Po raz pierwszy w Polsce, guru web design Joshua Davis w ramach Polskiego Konkursu Reklamy KTR’09 poprowadzi warsztat przygotowany pod kątem działów kreacji.

Gościem specjalnym tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR będzie Joshua Davis, który poprowadzi specjalny warsztat przygotowany pod kątem działów kreacji. Warsztat z Joshuą Davisem nauczy eksplorować granice komputerowego designu.

Joshua Davis jest amerykańskim artystą, designerem i technologiem, produkującym publiczne i prywatne dzieła dla firm, kolekcjonerów oraz instytucji. Znany jest z pionierskiego zastosowania oryginalnej metody obliczeniowo-generatywnej w sztuce, znanej jako Dynamic Abstraction.

"Davis bada techniczne i estetyczne granice komputerowych programów Flash oraz Illustrator, by tworzyć niezwykłe kompozycje wizualne w procesie randomizacji o ścisłych regułach." (Smithsonian Cooper-Hewitt National Design Museum, "National Design Triennial: Design Life Now", 2006).

"Taki sposób pracy pozwala mi tworzyć nieskończoną liczbę kompozycji. To ja wyznaczam granice i ustalam zasady, jednak końcowy rezultat zawsze jest niespodzianką. Czasem wychodzi coś miłego. Czasem nie. A czasem powstaje coś, co odmienia życie" - Joshua Davis, 2007, wywiad dla Apple.com.

W roku 2001 Joshua Davis zdobył Golden Nica na Prix Ars Electronica w kategorii "Net Excellence". To najwyższe wyróżnienie na międzynarodowej scenie sztuki i designu cyfrowego. Wystawia swoje prace zarówno w nowatorskich galeriach prezentujących nowe media, takich jak Maxalot w Amsterdamie czy Espeis na nowojorskim Brooklynie, jak i w międzynarodowych instytucjach: Tate Modern, the Design Museum, MoMA PS1, Muzeum Guggenheima w Bilbao, Centrum Pompidou w Paryżu czy w nowojorskim Smithsonians's Cooper-Hewitt. Niedawno prace z wystawy "Accidental Assitant" obejrzeć można było na festiwalu muzyki i sztuki Rovereto pod Mediolanem.

Wykorzystując technologię i komputery jako medium od 1995 roku, Davis pracował nad wieloma projektami osobistymi: www.joshuadavis.com, projektem konceptualnym www.once-upon-a-forest.com oraz był założycielem nowatorskich społeczności designu i technologii typu open-source: praystation, cyphen oraz dreamless.

Tworzył projekty dla takich klientów, jak BWM, Kanye West, Motorola, amp energy, Amp'd Mobile, Nike, Volkswagen, Umbra, Miquelrius, Sony, Motown, Records, Barneys New York, Puff Daddy, TOOL, Bad Boy Entertainment, Universal Records, Atlantic Records, HBO, Canon, Nokia, Charles Schwab, New Riders Publishers and others.

W roku 2000 na półki trafiła bestsellerowa książka autorstwa Davisa "Flash to the Core: An Interactive Sketchbook".

Obecnie jest aktywnym zawodowo designerem i twórcą kreatywnych pomysłów. Czas dzieli między pracę z klientami, podróże po świecie, gdzie przemawia na konferencjach i prowadzi warsztaty, tworzenie własnych kreatywnych projektów oraz pracę akademicką jako profesor w School of Visual Arts w Nowym Jorku.

Podczas swojego pobytu Joshua poprowadzi całodniowy warsztat dla kreatywnych

Zapisy tylko do 20.03 Pobierz i wypełnij formularz zgłoszeniowy

Termin: 23 kwietnia 2009r. (czwartek)
Warsztaty całodniowe (w cenie lunch, przerwy kawowe, po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają dyplomy)
Cena: 2500 zł + 22% VAT
Maksymalna liczba osób: 30
Decyduje kolejność nadsyłania zgłoszeń

vat
media
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)