Notowania

internet
16.02.2009 16:10

K2 autorem kobiecego portalu Repka.pl.

Repka.pl to portal dla kobiet, który został zaprojektowany przez konsultantów K2 Internet oraz zespół Republiki Kobiet. Praca nad portalem trwała wiele miesięcy i uwzględniała wieloetapowe badania...

Podziel się
Dodaj komentarz

*Repka.pl to portal dla kobiet, który został zaprojektowany przez konsultantów K2 Internet oraz zespół Republiki Kobiet. Praca nad portalem trwała wiele miesięcy i uwzględniała wieloetapowe badania kobiet. *

Strona główna serwisu dla kobiet - Repka.pl

_ Strona główna serwisu dla kobiet - Repka.pl _

Portal Repka.pl posiada szereg innowacyjnych rozwiązań, tj. np.: product recomending, 5- typów forów umożliwiających innowacyjne sposoby prowadzenia dyskusji, architektura serwisu zbudowana wokół kilkuset zagadnień - tzw. centrów tematycznych, dynamiczne nawigacje, rankingi, interaktywne artykuły i inne. Portal wyróżnia design, fotoedycja i wideo kobiece - w chwili obecnej dostępnych jest około 700 plików wideo z wywiadami i instruktażami.

Odbiorcą portalu są kobiety szukające praktycznych informacji w sieci na damskie tematy - osoby nowoczesne, wyzwolone, trochę egoistyczne, dbające o siebie. Kolejną grupą użytkowników są widzowie kobiecego programu telewizyjnego MAŁA CZARNA, którego wszystkie odcinki przerobione na krótsze formy internetowe stanowią zawartość repka.pl.

W projekt Repka.pl zainwestował fundusz venture capital z grupy bmp znany w Europie z internetowych inwestycji m.in. Bankier.pl i K2 Internet - bmp Media Investors.

_

Michał Lach

__ Mówimy o sobie Pierwszy Portal Kobiecy, gdyż dotychczas nie powstał w Polsce, niezależny ogólno-tematyczny portal dla kobiet, taki jak amerykański ivillage.com czy francuski aufeminin.com. _ - dodaje Michał Lach, Prezes Republiki Kobiet.

Portal zbudowało i rozwija K2 Internet SA. Od strony redakcyjnej portal prowadzony jest przez Katarzynę Montgomery, wieloletnią redaktor naczelną magazynu VIVA i kilkunastoosobową redakcję, tworzącą treści specjalnie na potrzeby Portalu.

Repka.pl. ruszyła 15 grudnia 2008 i już do końca 2008 roku odwiedziło ją blisko 170 tys. użytkowników. W styczniu odnotowano 240 tys. użytkowników, a w lutym spodziewane jest blisko 500 tys.

Źródło: Informacja prasowa

Tagi: internet, media, badania, portal, sieci, wideo, fundusz, projekt, kobiety, strona, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz