Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
praca
16.10.2009 13:20

K2 dla AVON

Serwis Avon www.worldofavon.com jest jednym z głównych elementów kampanii "Sięgnij Gwiazd". Stronę przygotowano w wersjach dla 13 rynków.

Podziel się
Dodaj komentarz

Serwis Avon www.worldofavon.com jest jednym z głównych elementów kampanii "Sięgnij Gwiazd". Stronę przygotowano w wersjach dla 13 rynków.

Serwis www.worldofavon.com to 5 światów, które odpowiadają różnym segmentom produktów pielęgnacyjnych Avon. W każdym z nich na internautę czeka zadanie do wykonania. Zrealizowanie wszystkich zadań pozwala na umieszczenie gwiazdy na niebie Avon. Wszyscy uczestnicy zabawy, którzy do 2 listopada umieszczą swoją gwiazdę na niebie i odpowiedzą na pytanie finałowe, mają szansę wygrać ekskluzywny wyjazd do SPA. Ponadto każdego tygodnia do wygrania są zestawy kosmetyków Avon.

Motywem przewodnim stała się parafraza podróży Alicji, która znalazła się w zaczarowanym świecie po drugiej stronie lustra. Ten świat to, w tym przypadku, kraina Avon, której struktura i kolorystyka zbudowana jest z kosmetyków jakie kobiety trzymają na toaletkach i w kosmetyczkach.

- Początkowo myśleliśmy o świecie realistycznym, składającym się z prawdziwych packshotów kosmetyków. Ale podczas rysowania storyboardów, zorientowaliśmy się, że autorka rysunków stworzyła nową jakość, dużo ciekawszą, atrakcyjniejszą i bardziej tajemniczą. Zdecydowaliśmy się taki plastyczny, wymarzony świat ożywić - mówi Monika Donner-Trelińska, creative director K2.

Akcja "Sięgnij Gwiazd" jest również aktywnie wspierana w popularnych serwisach społecznościowych: Facebook, YouTube i Twitter.

- Podczas pracy nad koncepcja mocno przyglądaliśmy się grupie docelowej i miejscom w sieci, w których jest ona aktywna. Ponieważ jednym z założeń wstępnych było opracowanie koncepcji adaptowalnej w wielu krajach, musieliśmy pójść na kompromis i dobrać miejsca uniwersalne. Stąd wybór padł na Twittera, YouTube i Facebooka - to platformy, na których wierne użytkowniczki kosmetyków Avon, jak i sama marka, są od dawna silnie obecne - mówi Arkadiusz Szulczyński, innovation director K2.

Źródło: K2

Tagi: praca, serwis, sieci, strona, kampania, kobieta, jakość, marka, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz