Notowania

internet
09.07.2009 12:10

K2 dla Coke Light

Ruszyła wizerunkowa odsłona strony Cokelight.pl. Za kreację i przygotowanie strony odpowiedzialna jest agencja K2 Internet.

Podziel się
Dodaj komentarz

Ruszyła wizerunkowa odsłona strony Cokelight.pl*, która związana jest z wprowadzeniem na rynek limitowanej edycji puszek i butelek, inspirowanej pięcioma zmysłami.* Za kreację i przygotowanie strony odpowiedzialna jest agencja K2 Internet.

**

**

Dzięki psycho-testowi "Jakim zmysłem jesteś" internautki mogą odkryć jaki jest ich preferowany sposób odbierania rzeczywistości i jaki zmysł kieruje ich doświadczeniami.

W serwisie dostępny jest quiz, który pozwala odkryć swój dominujący zmysł, oraz indywidualny generator quizów. Każda użytkowniczka może stworzyć własny quiz, a potem rozesłać go znajomym. W serwisie są już dostępne pierwsze psychozabawy, np. "Czy bujasz w obłokach" albo poruszająca odwieczny dylemat każdej kobiety: "Co założyć na siebie wieczorem".

Na stronie Coca-Cola Light można także znaleźć kobiece forum, na którym internautki mogą poruszać wszelkie interesujące je tematy. Częścią nowych aktywności na stronie www jest również konkurs "Ulubiony zmysł", w którym codziennie (od lipca do 13 września) pięć użytkowniczek będzie otrzymywać bony o wartości 50 zł do zrealizowania w perfumeriach Douglas.

Tagi: internet, rynek, serwis, strona, kobieta, konkurs, agencja, forum, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz