Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
marki
11.05.2009 15:10

K2 dla marki Burn

W ramach obsługi Coca-Cola Poland Services, K2 przygotowała nową odsłonę witryny www.burn.pl.

Podziel się
Dodaj komentarz

*W ramach obsługi Coca-Cola Poland Services, K2 przygotowała nową odsłonę witryny www.burn.pl. *

Całość oparta jest o zabawę skojarzeniem z tajemniczą przypadłością - NRUB - Nagłą Reakcją Uśpienia Bezwarunkowego, która powstała z odwrócenia słowa BURN.

Akcja serwisu rozgrywa się wokół objawów NRUB. Scenki wideo mają w przerysowany sposób wizualizować np. atak apatii, zaśnięcie w najmniej odpowiednim momencie, czy "zawieszenie się" podczas nauki. Antidotum na te dolegliwości ma być właśnie NRUB.

Arkadiusz Szulczyński - innovation director w K2 Internet

"Koncepcja przypadłości NRUB w pewien sposób z góry narzuciła nam operowanie wyłącznie symbolami. Cieszyliśmy się wręcz, że nie będziemy używać “gadających głów". Ponieważ odbiorcami produktu są młodzi, dynamiczni ludzie, mogliśmy sobie pozwolić na dużą dawkę humoru i pokazywania abstrakcyjnych, nierealnych wręcz scen. W ciągu 4 dni zdjęciowych odwiedziliśmy różne lokalizacje: zajezdnię tramwajową, bibliotekę, sale laboratorium, biurowiec czy mieszkanie. Żeby uatrakcyjnić projekt, do zdjęć wykorzystaliśmy kamerę Red One umieszczoną na kranie filmowym" - wyjaśnia Arkadiusz Szulczyński, innovation director K2.

Tagi: marki, mieszkanie, projekt, wideo, atak, akcja, witryny, zawieszenie, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz