Notowania

internet
26.05.2009 12:10

K2 dla Nokii

K2 wraz Nokia przekonuje jak łatwe jest korzystanie z poczty email przez telefon.

Podziel się
Dodaj komentarz

K2 wraz Nokia przekonuje jak łatwe jest korzystanie z poczty email przez telefon.

Agencja K2 przygotowała mikrowitrynę www.nokia.pl/email dedykowaną wprowadzeniu na rynek nowego telefonu z serii E - Nokia E75, oraz usłudze Nokia Messaging. Kampania oparta o koncepcję oraz kreacje K2 została wdrożona także w Czechach i na Słowacji.

Prace nad projektem trwały niecały miesiąc. Mikrowitryna dedykowana dla kampanii oparta jest o technologię flash, a także materiały wideo. Całość koncepcji opiera się na pomyśle jak przekonać użytkowników do korzystania z emaila za pomocą telefonu i pokazania wygody i prostoty korzystania z usługi.

Podstawowym zadaniem witryny oraz kampanii jest pokazanie łatwości aktywowania, konfiguracji oraz korzystania z poczty email w telefonie komórkowym.

Kampania w Internecie kieruje na stronę www.nokia.pl/email i jest oparta o niestandardowe kreacje umożliwiające interakcję z użytkownikiem. Celem kampanii jest przede wszystkim zaznajomienie użytkowników obecnych i potencjalnych Klientów z usługą Nokia Messaging oraz zachęcenie ich do aktywacji poczty email w telefonie.

Źródło: K2 Internet

Tagi: internet, rynek, materiały, prace, kampania, telefon, usługi, agencja, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz