Notowania

Przejdź na
internet
13.04.2009 01:00

K2 dla Raiffeisen Bank Polska

Agencja K2 uruchomiła serwis promujący aplikację VIP Mobile, umożliwiającą klientom Raiffeisen Bank Polska dostęp z urządzenia mobilnego do ich konta.

Podziel się
Dodaj komentarz

Agencja K2 Internet uruchomiła serwis www.mobilnybank.pl, promujący aplikację VIP Mobile, umożliwiającą klientom Raiffeisen Bank Polska dostęp z urządzenia mobilnego do ich konta.

Strona główna serwisu - Mobilnybank.pl

Strona główna serwisu - Mobilnybank.pl

Przez serwis oprowadza interaktywny gospodarz, który, wchodząc w interakcję z elementami grafiki flaszowej i 3D, wprowadza odbiorców w szczegóły promowanych usług. W sekcji "Zobacz jak..." znajduje się zbiór interaktywnych lekcji, przedstawiających krok po kroku możliwości i główne funkcje aplikacji. Natomiast stworzone na potrzeby serwisu filmy video w sekcji zatytuowanej "Korzyści" przedstawiają aplikację VIP Mobile wykorzystywaną w codziennych sytuacjach.

Mamy nadzieję, że strona mobilnybank.pl stanie się dla naszych obecnych jak i przyszłych Klientów pierwszym źródłem informacji o mobilnej bankowości. Serwis pełni w znacznym stopniu rolę edukacyjną. Pokazanie zalet serwisu VIP Mobile, jego intuicyjnego działania i najwyższego poziomu bezpieczeństwa mają zachęcić do pobrania i aktywowania aplikacji oraz przybliżyć działanie mobilnych aplikacji bankowych. W każdej chwili może okazać się bowiem konieczny szybki dostęp do produktów i usług bankowych, strona ma pomóc Klientom odnaleźć zastosowanie serwisu VIP Mobile w codziennych sytuacjach - mówi Mariusz Gliński, dyrektor departamentu bankowości elektronicznej Raiffeisen Bank Polska SA.

Aplikacja VIP Mobile na telefony komórkowe i inne urządzenia mobilne pozwala na wygodne zarządzanie kontem bankowym bez konieczności korzystania z komputera. Aplikacja m.in. umożliwia sprawdzanie stanu konta, dokonywanie przelewów, aktywację karty kredytowej, otwieranie lokat.

Źródło: K2 Internet

Tagi: internet, polska, bank, serwis, urządzenia, video, mobile, karty, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz