Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
strona
06.03.2012 13:06

K2 się zmienia. Nowe logo, odświeżona strona

Nowa identyfikacja wizualna agencji ma podkreślić, że K2 zajmuje się nie tylko internetem, ale obsługuje również inne media.

Podziel się
Dodaj komentarz

- Czujemy, że do największej agencji interaktywnej w Polsce należy edukacja rynku i uświadamianie, że interakcja przenika do wszystkich mediów. Kody mobilne w prasie, aplikacje portali w telewizorze, konkurs facebookowy w radio, formaty telewizyjne na YouTube – to możliwości interakcji z odbiorcą, które daje technologia, popychają cały rynek reklamy do przodu. Wierzymy, że to agencje interaktywne są najlepszym partnerem do tworzenia angażujących kampanii... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: strona, polsce, media, rynek, konkurs, radio, technologia, edukacja, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz