Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
internet
02.02.2010 12:21

K2 uruchamia nowy serwis dla PZU

K2 stworzyło serwis informacyjny www.plannazycie.pl poświęcony nowemu produktowi PZU - ochronno-inwestycyjnu ubezpieczeniu na życie umożliwiającemu klientom indywidualny wybór sposobu lokowania środków.

Podziel się
Dodaj komentarz

K2 stworzyło serwis informacyjny www.plannazycie.pl poświęcony nowemu produktowi PZU - ochronno-inwestycyjnu ubezpieczeniu na życie umożliwiającemu klientom indywidualny wybór sposobu lokowania środków.

Do zaprezentowania ubezpieczenia Plan na Życie wykorzystano animacje typograficznie nawiązujące do narzędzi wyrazu znanych np. z YouTube.com. Ponadto wykorzystane zostały materiały ukazujące, w jakich sytuacjach produkt może być szczególnie przydatny.

- Produkty finansowo-ubezpieczeniowe są często bardzo skomplikowane (ze względu na swoją złożoność) i przez to trudne w odbiorze dla grupy docelowej - komentuje Łukasz Szczybelski, Senior Creative & Copywriter, K2 Internet S.A. Wyjaśnia on, że z tego powodu agencja zdecydowała się na użycie techniki „kinetic typo”, by tym samym w prosty i atrakcyjny sposób przekazać benefity jakie niesie ze sobą PZU Plan na Życie. - Zrealizowane przez nas animacje łączą w sobie informacje o ofercie i symulacje profitów dla konkretnych przedstawicieli targetu, zachowując przy tym dużą łatwość w odbiorze - dodaje.

Filmy znajdują się już na YT, na profilu Grupy PZU pod adresem: http://www.youtube.com/user/GrupaPZU. Istnieje również możliwość udostępniania animacji/całej strony na Facebooku, Twitterze i Blipie. Dla bardziej zaawansowanych odbiorców w serwisie uruchomiono zakładkę „Twoje Fundusze”, w której znajdują się bieżące notowania funduszy inwestycyjnych.

Źródło: K2

Tagi: internet, serwis, materiały, strona, pzu, agencja, grupa, fundusz, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz