Notowania

firma
10.06.2009 15:10

Kalendarz-widokówka od Uniqlo

Japończycy z Uniqlo zaskakują nas po raz kolejny. Ale czy inspirujące kampanie w ich wykonaniu kogoś jeszcze dziwią?

Podziel się
Dodaj komentarz

Japończycy z Uniqlo zaskakują nas po raz kolejny. Ale czy inspirujące kampanie w ich wykonaniu kogoś jeszcze dziwią?

Kilka dni temu prezentowaliśmy najnowszą odsłonę serwisu marki Uniqlo, której każdy element mógłby zostać opisany w osobnym temacie, jako przykład kreatywnego podejścia do zagadnienia odzieży w sieci.

Tym razem Japończycy oddają w ręce użytkowników interaktywny kalendarz połączony z pogodynką. Można oczywiście dyskutować na temat przydatności narzędzia i jego funkcjonalności jednak ważniejsze są w tym wypadku wrażenia estetyczne i pozytywne skojarzenia z marką, jakie ono budzi.

Po ustawieniu swojej lokalizacji w lewej części witryny możemy podziwiać ciekawe animacje w formie video-widokówek z japońskich miast. Po kliknięciu na wybrany klip zamienia się on w mozaikę, złożoną z ubrań które możemy zamówić za pomocą kilku kliknięć.

Firma po raz kolejny pokazała, że potrafi w niezwykły sposób integrować procesy e-commerce przy wykorzystaniu kreatywnych kampanii wizerunkowych, wykorzystując przy tym najnowsze technologie i proste, ale skuteczne idee.

Źródło: Adverblog

Tagi: firma, serwis, sieci, pomoc, proces, kampania, wypadek, marka, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz