Notowania

internet
09.02.2010 08:09

KBR i PBI nie chcą badać radia w sieci razem z GG Network

KBR i PBI powiadomiły o zakończeniu współpracy z GG Network w ramach Inicjatywy na Rzecz Badania Radia w Internecie. Jako powód podano liczne zastrzeżenia do działań firmy zgłaszane publicznie przez KBR, PBI i inne instytuty badawcze.

Podziel się
Dodaj komentarz

KBR i PBI powiadomiły o zakończeniu współpracy z GG Network w ramach Inicjatywy na Rzecz Badania Radia w Internecie. Jako powód podano liczne zastrzeżenia do działań firmy zgłaszane publicznie przez KBR, PBI i inne instytuty badawcze.

Krzysztof Głowiński z KBR przekonuje, że decyzja o zerwaniu współpracy PBI i KBR z GG Network spowodowana była licznymi obiekcjami co do komunikatów nt. Open FM, jakie GG Network publikowało w ostatnim czasie, a które zgłaszali publicznie m.in. KBR i PBI (m.in. wydając oświadczenia) - dotyczących liczby słuchaczy Open FM czy wzywajacych inne platfromy radiowe do ujawnienia własnych danych słuchalności oraz odpowiedź KBR-u.

Twórcy IRBRI podkreślają, że zależy im na tym, by nad nowym standardem badań słuchalności radia w sieci pracowały wyłącznie instytucje i firmy dbające o całą branżę radia internetowego, przestrzegające zasad etycznych, potrafiące rzetelnie analizować dane i nie wyciągające z nich nieuprawnionych wniosków.

- Wkrótce w ramach IRBRI rozpoczną się spotkania z instytutami badawczymi, które zaprezentują swoją metodologię. Na razie nie ujawniamy ich nazw. Po stworzeniu zapytania ofertowego i przeprowadzeniu przetargu, IRBRI wybierze jeden instytut, z którym będzie współpracować – komentuje Głowiński. Jednocześnie podkreśla, że brak GG Network w IRBRI nie wpłynie w żaden sposób na docelowy kształt badań. Członkowie inicjatywy nadal będą pracować nad standardem badań, nie zmieni się w żaden sposób zakres prowadzonych prac ani ich harmonogram.

Poproszeni przez nas o komentarz przedstawiciele GG Network zapowiedzieli w najbliższym czasie wydanie oficjalnego stanowiska w tej sprawie.

Tagi: internet, praca, sieci, komentarz, dane, spotkanie, przetarg, badanie, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz