Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
polska
09.04.2009 01:00

Klub użytecznej książki w Warszawie

Użyteczne kluby są amerykańską inicjatywą skupioną wokół serwisu UxBookClub.org. Istnieje ich już kilkadziesiąt, a do ich listy dołącza Polska.

Podziel się
Dodaj komentarz

*Użyteczne kluby są amerykańską inicjatywą skupioną wokół serwisu UxBookClub.org. Istnieje ich już kilkadziesiąt, a do ich listy dołącza Polska. *

Twórcami polskiego UX Book Club są Ewa Liszcz (CRE8 / GG Network) oraz Robert Drózd (WebAudit). Organizatorzy przykładają dużą wagę do poziomu merytorycznego spotkań. "Nie chcemy robić kolejnego miejsca, w którym wciąż ci sami ludzie opowiadają, jak wspaniała jest użyteczność - a słuchają tego głównie ich klienci. Chcemy się spotykać ze względu na siebie i własną edukację, a nie pożądany efekt PR-owy" - mówi Robert Drózd. Do klubu może przyjść każdy, niekoniecznie specjalista w dziedzinie UX. Jedynym warunkiem jest staranne przygotowanie się. Należy przeczytać pozycję, która będzie omawiana w danym dniu i zobowiązać się do aktywnego udziału.

Na pierwszym spotkaniu, 25 marca, uczestnicy omawiali książkę "Webdesign for ROI" - a tematem było tworzenie i optymalizacja sklepów internetowych pod względem rentowności.

Pierwsze spotkanie klubu użytecznej książki w Warszawie

Pierwsze spotkanie klubu użytecznej książki w Warszawie

Najbliższe, drugie spotkanie poświęcone będzie badaniom użyteczności i książce Marka Kasperskiego "Użyteczność w praktyce". Organizatorzy zaplanowali już trzecie spotkanie na temat użytecznych formularzy. Jego sponsorem zostało amerykańskie wydawnictwo Rosenfeld Media, które udostępni uczestnikom publikacje i materiały elektroniczne.

Ewa Liszcz podsumowuje ideę klubów: "Bardzo zaskoczyło nas miłe przyjęcie tego pomysłu. Na pierwsze spotkanie zapisało się ponad dwadzieścia, a mamy już sygnały o planach takiego klubu w Poznaniu".

Harmonogram kolejnych spotkań oraz sposób zapisania się można znaleźć na stronach UX Book Club w sekcji poświęconej Warszawie.

Źródło: CRE8/WebAudit

Tagi: polska, media, marka, materiały, spotkanie, klienci, listy, internetowych, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz