Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Kody QR dobre w teorii. W praktyce się nie sprawdzają

0
Podziel się:

Na ciekawe narzędzie marketingowe kreowane są co najmniej od dwóch lat. W komórkach Polaków to jednak wciąż margines. Na świecie zresztą też.

Kody QR dobre w teorii. W praktyce się nie sprawdzają

Kod QR pozwala szybko wyświetlić na ekranie smartfona stronę internetową, zdjęcia lub film, w zależności od tego, co ma promować. Potrzebna jest jednak specjalna aplikacja, którą użytkownik musi na swój telefon ściągnąć, a potem uruchomić. To nieco spowalnia reakcję, przez co być może kody QR marketingowo rozpatrywane są wciąż jako ciekawostka, niż faktycznie przydatne narzędzie. - Nie spodziewałbym się w 2012 jakiejś wielkiej rewolucji jeśli chodzi o... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)