Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na

Kody QR. Marketerzy muszą udowodnić ich wartość

0
Podziel się

Połowa użytkowników smartfonów przynajmniej raz zeskanowała znaczek 2D. Mimo zainteresowania klientów nową formą reklamy, marketerzy wciąż nie potwierdzili, że skanowanie kodów ma jakąkolwiek wartość dla konsumenta.

Kody QR. Marketerzy muszą udowodnić ich wartość
bDXBqWGJ

Firmy coraz częściej decydują się na wykorzystywanie w promocji kodów QR, co powoduje wzrost świadomości ich istnienia wśród klientów. Ta wciąż jest jednak niska - o kodach QR słyszało tylko 21 procent badanych internautów. Jednak aż 80 procent badanej próby rozpoznało tę formę promocji dopiero po zobaczeniu na własne oczy, zbadała firma Chadwick Martin Bailey na którą powołuje się eMarketer.com. Użytkownicy smartfonów... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

bDXBqWHm
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)