Agencja North Kingdom po raz kolejny zaskakuje. Tym razem hologramem 3D.
PlugintotheSmartGrid.com to projekt "Północnego Królestwa" zrealizowany na zlecenie agencji Goodby, Silverstein & Partners. Jest on jednym z elementów najnowszej kampanii koncernu General Electric informującej m. in. o technologii Smart Grid, która pozwala zdecydowanie obniżyć rachunki za elektryczność poprzez wykorzystanie źródeł odnawialnych i technologii wspomagających zoptymalizowanie zużycia energii w gospodarstwach domowych.
Jednym z nowatorskich elementów zastosowanych przez North Kingdom jest interaktywny hologram 3D, który może zostać wytworzony przez każdego użytkownika przeglądającego stronę.
Aby rozpocząć zabawę należy wydrukować na kolorowej drukarce specjalny arkusz dostępny na stronie. Następnie uruchomić swoją kamerę internetową i wybrać jedną spośród dwóch dostępnych wizualizacji.
Strona wystartowała 1 lutego wraz z klipem reklamowym "Scarecrow" autorstwa nowojorskiego oddziału BBDO, który ukazał się w telewizji podczas finału Superbowl (będąc zarazem pierwszą kampanią General Electric startującą podczas słynnych rozgrywek). Cała kampania nastawiona jest na podnoszenie świadomości amerykanów na temat odnawialnych źródeł energii elektrycznej i ich opłacalności.
Całokształt działań w ramach kampanii ma pozycjonować General Electric jako "innowację, której nie trzeba oczekiwać".
Źródło: Creativity-Online [via: lukaszmacheta.com]