Notowania

nowy
26.02.2009 16:10

Kolporter skorzystał z nowego kanału komunikacji

Kolporter.pl wykorzystał nowy kanał komunikacji z dziennikarzami i użytkownikami - konferencje online.

Podziel się
Dodaj komentarz

Kolporter.pl wykorzystał nowy kanał komunikacji z dziennikarzami i użytkownikami - konferencje online.

17 lutego o godzinie 12:00 odbyła się konferencja prasowa grupy Kolporter S.A., dotycząca rozwoju e-sklepu Kolporter.pl. Równolegle z fizycznym spotkaniem, które miało miejsce w siedzibie PAP, konferencję przeprowadzono także w internecie. "Wykorzystanie interaktywnego kanału video do przekazu konferencji prasowej okazało się strzałem w dziesiątkę." - mówi Adrian Łaźniewski z agencji dotPR odpowiedzialnej za organizację spotkania w internecie. - "Dane firmy TransmisjeOnline.pl, której technologię wykorzystano do organizacji wydarzenia online, pokazują że na stronie spotkania zalogowało się 271 unikalnych użytkowników. Wśród nich wielu dziennikarzy i blogerów" - dodaje.

Dzięki transmisji online możliwość udziału w konferencji mieli wszyscy chętni użytkownicy, którzy tego dnia nie mogli dotrzeć do siedziby PAP. Internauci, którzy trafili na stronę WWW konferencji, mogli nie tylko oglądać bezpośredni przekaz audio/video z sali w PAP, ale także przeglądać prezentację, pobierać materiały konferencyjne oraz brać udział w dyskusji za pomocą interaktywnego czata. Dodatkowo pytania od użytkowników on-line były zadawane prelegentom, na przemian z pytaniami z sali. - "Warto podkreślić, że ponad 60% pytań zadanych przedstawicielom Kolporter S.A. pochodziła z interaktywnego czata towarzyszącego transmisji video" - komentuje Łaźniewski.

Poza przedstawicielami mediów i blogerami w spotkaniu mogli wziąć udział również pozostali użytkownicy. Zastosowanie transmisji w internecie zwiększyło sześciokrotnie ilość uczestników konferencji. "Realizując naszą misję - Zawsze blisko Ciebie- stawiamy w naszych działaniach na innowacyjność technologiczną i pełną otwartość wobec Internautów, dlatego skierowaliśmy nasz przekaz bezpośrednio do nich za pomocą konferencji online" - tłumaczy Robert Sołkiewicz Pełnomocnik Zarządu Kolporter S.A. - "Wierzymy, że taka forma informowania o naszych planach, wzmocni zaufanie do robienia zakupów w sieci." - dodaje.

Źródło: Informacja prasowa

Tagi: nowy, video, online, konferencja, www, lutego, wydarzenia, agencji, użytkowników, kanał, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz