Notowania

filmy
01.10.2010 12:28

Krakowskie sukiennice w rozszerzonej rzeczywistości

Aplikacja mobilna z augmented reality umożliwia zobaczenie sukiennic w 3D, a także ośmiu filmów wideo w 2D. Kampanię multimedialną przygotowało K2 wraz z Leo Burnett.

Podziel się
Dodaj komentarz

Aplikacja mobilna z augmented reality umożliwia zobaczenie sukiennic w 3D, a także ośmiu filmów wideo w 2D. Kampanię multimedialną przygotowało K2 wraz z Leo Burnett.

Pełna wersja aplikacji mobilnej, będzie dostępna już w październiku w Appstore jako aplikacja pod nazwą PZU Sukiennice. Na stronach Muzeum Narodowego w Krakowie oraz strony Mecenasa muzeum Grupy PZU dostępne będą instrukcje korzystania z aplikacji i linki prowadzące bezpośrednio do Appstore.

|

|
| --- | --- |

Wdrożenie bazuje na AR mGuide - autorskiej aplikacji firmy Sirocco Mobile będącej mobilnym przewodnikiem 3D w telefonie komórkowym. Wykorzystuje ona technologię augmented reality i powstała z myślą o instytucjach kultury oraz placówkach rozrywkowych, w których niezbędny jest przewodnik. AR mGuide wyświetla obrazy, filmy video lub inne treści multimedialne na podstawie rozpoznanych przez kamerę w telefonie kodów.

Wsparciem dla aplikacji mobilnej są billboardy w Krakowie, ponadto na stronie na Facebooku organizowany jest konkurs. Na potrzeby akcji zespół K2 Womm przygotował także fan page Portret Heleny Modrzejewskiej, na którym przybliżane są użytkownikom Faceboka fakty z życia aktorki, które jednocześnie są podpowiedziami w konkursie.

Tagi: filmy, kampania, technologia, pzu, konkurs, film, wideo, video, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz