Notowania

rynek
05.06.2009 12:10

Krzysztof Dykas Creative Head w Euro RSCG Digital

2 czerwca do zespołu Euro RSCG Digital dołączył Krzysztof Dykas. Objął on stanowisko Creative Head agencji.

Podziel się
Dodaj komentarz

2 czerwca do zespołu Euro RSCG Digital dołączył Krzysztof Dykas. Objął on stanowisko Creative Head agencji.

Krzysztof Dykas posiada bogate doświadczenie w branży komunikacji marketingowej w obszarze interactive i nowych mediów. Jest twórcą jednych z najbardziej kreatywnych kampanii na polskim rynku. Wśród marek, dla których pracował są m.in: Pioneer PKO Investments, McDonald's czy Żywiec. Zrealizowane przez Krzysztofa Dykasa prace były wielokrotnie nagradzane podczas konkursów branży reklamowej, m.in.: Cannes Lions, EFFIE, Epica, Golden Drum, czy KTR.

- Euro RSCG Digital jest spółką Grupy Euro RSCG Poland skoncentrowaną na realizacji kampanii w obszarze e-marketingu. Krzysztof ze swoim dorobkiem kreatywnym, doświadczeniem oraz wiedzą będzie kluczową osobą w naszym zespole - powiedział Maciej Gontarz, Managing Director Euro RSCG Digital.

Bezpośrednio przed dołączeniem do zespołu Euro RSCG Digital Krzysztof Dykas związany był z agencją Endorfine, gdzie pracował od 2005 roku. Wcześniej, od 2003 roku odpowiadał za realizację kampanii interaktywnch w agencji Max Weber .

Źródło: Euro RSCG

Tagi: rynek, branży, media, prace, pko, polski, kampania, konkurs, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz