Notowania

Przejdź na
serwis
08.05.2009 15:10

Kwiecień plecień nie przeplata

W czwartym miesiącu tego roku Facebook i Twitter nadal ostro w górę, MySpace ani drgnie.

Podziel się
Dodaj komentarz

W czwartym miesiącu tego roku Facebook i Twitter nadal ostro w górę, MySpace ani drgnie.

Według Compete, Facebook w ciągu 30 dni zwiększył liczbę unikalnych odwiedzin o 14,35%. Jeszcze w marcu największy serwis społecznościowy zanotował ponad 90 milionów odwiedzin, by przed miesiącem móc pochwalić się wynikiem blisko 105 milionów.

Za wynik ten odpowiada przede wszystkim sukces platformy Facebook Connect, która coraz chętniej integrowana jest przez duże serwisy (ostatnio Digg), a także wykorzystywana w kampaniach reklamowych (np. kampania Sprite). Sama strona główna Facebook.com uzyskała wzrost odwiedzin o zaledwie 4,6%, natomiast ruch przez Facebook Connect wzrósł w kwietniu o 40,9%.

MySpace tymczasem stoi w miejscu, a nawet delikatnie traci. W ubiegłym miesiącu liczba odwiedzin spadła w nim o 0,06% i nie wydaje się, by w najbliższych miesiącach wskaźnik ten miał drastycznie ruszyć w którąś stronę.

Na fali - podobnie jak Facebook - jest też Twitter, który urósł o kolejne 5 milionów i w tej chwili odwiedza go już ponad 19 milionów osób (38,56% więcej niż w marcu). W zestawieniu rocznym liczba ta prezentuje się jeszcze bardziej imponująco - różnica między liczbą odwiedzin w kwietniu 09 i rokiem ubiegłym to prawie 1200%!

Źródło: Mashable / InsideFacebook

Tagi: serwis, wzrost, kampania, strona, ruch, serwisy, kolejne, facebook, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz