Notowania

dom
09.11.2010 15:15

Lech znów zaprasza na domówkę

Lech startuje z nową kampanią-konkursem dla użytkowników, którą wspierają działania w internecie.

Podziel się
Dodaj komentarz

Lech startuje z nową kampanią-konkursem dla użytkowników, którą wspierają działania w internecie.

Artegence przygotowała internetową odsłonę najnowszej kampanii reklamowej marki Lech Premium pod tytułem "Zielone światło dla domówki".

Kampania wspiera promocję, w której wygrać można jedną z trzech tysięcy dostaw piwa. Promocja odbywa się w stacjonarnych sklepach, a po kupieniu określonej liczby produktu można wziąć udział w konkursie. Na potrzeby kampanii Artegence stworzyła dedykowaną wersję strony internetowej Lech.pl i realizuje kampanię bannerową wykorzystującą formaty typu "rich media".

Artegence zrealizowała też soft launch kampanii, w którym był emitowany fragment spotu telewizyjnego, a informacja o promocji została rozesłana e-mailem do ponad 800 osób. Ponadto już 20 listopada na stronie Lech.pl pojawi zakładka przedstawiająca pierwszych zdobywców nagród.

Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Starcom.

Tagi: dom, kampania, marki, promocja, światło, użytkowników, informacja, udział, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz