Notowania

serwis
05.03.2010 08:58

Logicsearch oferuje PPC na Facebooku

ARBOinteractive rozszerza swoją ofertę dla klientów zainteresowanych kampaniami na Facebooku. Obok tradycyjnych działań reklamowych, rozliczanych według liczby odsłon, umożliwi przeprowadzenie kampanii w modelu Pay per Click (PPC).

Podziel się
Dodaj komentarz

ARBOinteractive rozszerza swoją ofertę dla klientów zainteresowanych kampaniami na Facebooku. Obok tradycyjnych działań reklamowych, rozliczanych według liczby odsłon, umożliwi przeprowadzenie kampanii w modelu Pay per Click (PPC).

Grupa ARBOinteractive jest partnerem strategicznym serwisu Facebook w Europie Środkowo - Wschodniej od stycznia br. Działa już w niej osobny zespół dedykowany kampaniom na Facebooku rozliczanym według liczby odsłon. Teraz do oferty wprowadza również model oparty na PPC. - Logicsearch specjalizuje się w ramach ARBO w akcjach PPC. Dlatego też na Facebooku jesteśmy w stanie zaoferować kompleksowe usługi w zakresie zarówno planowania, jak i realizacji oraz optymalizacji kampanii w tym modelu – informuje Konrad Spoczyński, dyrektor handlowy w Logicsearch.

Firma ta dysponuje systemem optymalizacji akcji PPC pod względem wskaźnika ROI. Jak mówi Spoczyński, rozwiązanie to pozwala na wykorzystanie w kampanii wielu kombinacji przekazu reklamowego, w którym – po wstępnym etapie – zostanie wybrana forma najlepiej spełniająca założona przez reklamodawcę cele (np. wypełnienie formularza na stronie klienta). - Podobnej analizie można poddać różne grupy docelowe, dzięki czemu ustalana jest najlepsza kombinacja przekazu reklamowego dla danego targetu – dodaje dyrektor handlowy Logicsearch.

Tagi: serwis, system, akcja, strona, kampania, usługi, dyrektor, grupa, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz