Notowania

internet
21.01.2009 00:00

Maciej Lipiec wraca do K2

Po roku pracy w społce badawczo-konsultingowej Komitywa, Maciej Lipiec został dyrektorem działu architektury informacji w agencji K2 Internet.

Podziel się
Dodaj komentarz

Po dwóch latach pracy w spółce badawczo-konsultingowej Komitywa, Maciej Lipiec awansował na stanowisko dyrektora działu architektury informacji agencji K2 Internet.

Przypomnijmy, że Maciej Lipiec to jeden z założycieli Komitywy (uruchomionej we wrześniu 2009) i jedyna osoba z zespołu, która pracowała wcześniej w agencji K2. Do obowiązków nowego dyrektora działu architektury informacji należało będzie projektowanie serwisów i aplikacji internetowych oraz doradztwo w zakresie użyteczności.
Jak podał "Media&Makreting Polska": "zmiana jest związana z rozwojem działu i rosnącym znaczeniem usability we wszystkich projektach realizowanych przez grupę. Dział architektury informacji K2 Internet tworzy pięć osób".

Specjalnie dla czytelników interaktywnie.com Maciej Lipiec odpowiada na nasze pytania:

Dlaczego zdecydował się Pan opuścić Komitywę - projekt którego jest Pan współzałożycielem i wrócił do K2?

Mój powrót do agencji wiąże się z tym, że chciałbym w większym stopniu zajmować się projektowaniem interakcji, niż badaniami czy prowadzeniem audytów usability, w których specjalizuje się Komitywa. Pracując w K2 mogę uczestniczyć w całym procesie przygotowywania serwisów od stworzenia strategii, przez projektowanie aż do wdrożenia. Rozstanie z Komitywą nie było dla mnie łatwe, bo ta firma to w dużej mierze moje dziecko, ale praca w K2 umożliwia mi rozwój w kierunku, który obecnie bardziej mnie interesuje i stawia przede mną wiele nowych wyzwań. Mam szczęście kierować wspaniałym zespołem projektantów i wiele ciekawych projektów przed sobą. Erykowi Orłowskiemu życzę dalszego udanego rozwoju Komitywy.

Jaki jest sens w rozwijaniu kompetencji usability w agencji K2, skoro jest w grupie wyspecjalizowana w tej dziedzinie spółka Komitywa. Czy to nie jest swego rodzaju podcinanie skrzydeł spółce córce?

Dział usability w agencji będzie rozwijany, bo wymagają tego klienci K2.

Powołanie rok temu Komitywy nie oznaczało, że agencyjny dział user experience przestał istnieć. Przez cały 2008 rok w K2 pracowało czworo architektów informacji realizujących projekty dla klientów agencji zupełnie niezależnie od Komitywy.

Komitywa ma osobne biuro i powstała jako spółka przede wszystkim do obsługi nowych klientów, nie będących klientami agencji K2. Nowymi własnymi klientami pozyskanymi przez Komitywę w ubiegłym roku była m.in. Telewizja Polska oraz Era.
Agencja K2 zapewnia obsługę full-service od zaprojektowania aż do wdrożenia aplikacji, natomiast Komitywa oferuje jedynie usługi konsultingowe. Dla agencji K2, jak i dla innych agencji interaktywnych Komitywa może świadczyć pewne wyspecjalizowane usługi, takie jak na przykład badania eye-trackingowe.

Tagi: internet, polska, praca, firma, spółka, projekt, rozwój, klienci, lipiec, szczęście, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz