Notowania

media
02.09.2009 08:27

MailMedia - nowy dział SARE

Specjalizująca się w e-mail marketingu firma SARE z początkiem września rozszerza gamę proponowanych usług o kompleksowe realizowanie kampanii e-mailingowych przy wykorzystaniu gotowych baz adresowych.

Podziel się
Dodaj komentarz

Specjalizująca się w e-mail marketingu firma SARE z początkiem września rozszerza gamę proponowanych usług o kompleksowe realizowanie kampanii e-mailingowych przy wykorzystaniu gotowych baz adresowych.

Podstawę nowej oferty tworzy kilkanaście pakietów tematycznych docierających do ponad dwóch milionów odbiorców. Wśród nich znajdziemy mailingi skierowane m.in. do osób zainteresowanych nieruchomościami, nowymi technologiami, edukacją, biznesem, motoryzacją, budownictwem, a także lekarzy i prawników. Jednocześnie, z myślą o klientach, którzy chcieliby jeszcze precyzyjniej określić swoją grupę docelową, SARE udostępniło moduł planowania kampanii, który umożliwia wybór danych demograficznych, takich jak wiek, płeć, miejsce zamieszkania czy branża zatrudnienia.

- SARE od ponad pięciu lat aktywnie uczestniczy w promowaniu i doskonaleniu e-mailingu jako narzędzia komunikacji marketingowej. Teraz to doświadczenie możemy wykorzystać na polu kampanii reklamowych – podkreśla Marcin Gugała, media planning director w SARE. - Oferta MailMedia zapewnia dotarcie do precyzyjnie określonych odbiorców mailingu tym klientom, którzy nie posiadają jeszcze własnej bazy mailingowej. Tym, którzy mają już swoje listy mailingowe, pozwoli natomiast zwielokrotnić zasięg prowadzonych akcji oraz dodatkowo rozbudować swoje bazy.

SARE Mail Media zrealizowało już dwie pierwsze kampanie e-mailingowe dla Acxiom Polska i Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu.

Źródło: SARE

Tagi: media, motoryzacja, polski, budownictwo, marketing, akcja, kampania, biznes, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz