Marketerzy coraz więcej wydają na płatne linki
Z raportu SearchIgnite wynika, że amerykańscy marketerzy wydają coraz więcej na płatne linki - w styczniu 2010 rok kwota ta wzrosła o 11% w porównaniu z pierwszym miesiącem roku ubiegłego.
Z raportu SearchIgnite wynika, że amerykańscy marketerzy wydają coraz więcej na płatne linki - w styczniu 2010 rok kwota ta wzrosła o 11% w porównaniu z pierwszym miesiącem roku ubiegłego.
Z raportu SearchIgnite wynika, że amerykańscy marketerzy wydają coraz więcej na płatne linki - w styczniu 2010 rok kwota ta wzrosła o 11% w porównaniu z pierwszym miesiącem roku ubiegłego.
Pierwszy kwartał 2010 roku był najlepszym okresem pod względem wydatków na płatne linki w Stanach Zjednoczonych od 4 kwartału 2008 roku - wynika z raportu SearchIgnite. Fakt ten jest o tyle warty odnotowania, że zwykle w okresie poświątecznym marketerzy na reklamy przeznaczają zdecydowanie mniej pieniędzy.
Najwięcej na linki sponsorowane wydali sprzedawcy detaliczni (o 26% więcej niż w roku ubiegłym) i firmy z branży turystycznej (9% więcej). W przypadku pierwszej grupy jest to już 5 wzrost z kolei.
Z raportu wynika również, że reklamodawcy chętniej pieniądze swe lokują w kasie Microsoftu. Wyszukiwarka Bing odnotowała najwyższy wzrost przychodów pozyskiwanych z PPC - 22%.