Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Marketerzy nie nadążają za społecznościami

0
Podziel się:

Dyrektorzy działów marketingowych w social media czują się niepewnie. Blisko połowa z nich nie jest przygotowana na rozwój tej branży.

Marketerzy nie nadążają za społecznościami
bEJUTYDF

Tak o swoim przygotowaniu do kontaktu z internautami mówi 48 procent ankietowanych. Na świecie ten odsetek jest jednak jeszcze większy i wynosi 68 procent, wynika z badań IBM CMO Study. Skąd większa pewność siebie u Polaków?- Wiele firm nie zdaje sobie sprawy z tego, czym tak naprawdę są social media i jakie efekty mogą przynieść dla marki. Często spotykamy się z dyrektorami marketingu, którzy uważają, że do działań na Facebooku mogą wydelegować... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

bEJUTYEi
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)