Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
rynek
28.01.2010 11:15

"Marketing & more" schodzi ze sceny

Grudniowe wydanie miesięcznika "Marketing & more" jest ostatnim, jakie ujrzało światło dzienne. Po trzech latach obecności wydawca poinformował wczoraj o wycofaniu tytułu z rynku.

Podziel się
Dodaj komentarz

Grudniowe wydanie miesięcznika "Marketing & more" jest ostatnim, jakie ujrzało światło dzienne. Po trzech latach obecności wydawca poinformował wczoraj o wycofaniu tytułu z rynku.

"Podjęliśmy decyzję o rezygnacji z wydawania miesięcznika "Marketing & more". Tym samym po blisko trzech latach obecności na rynku "Marketing & more" przestaje być wydawany" - czytamy w oficjalnym oświadczeniu wydawcy.

Jak podkreślają jego twórcy, magazyn przegrał z trudnymi warunkami rynkowymi. "Dziś żegnamy się z Wami ciepło, w przekonaniu, że spotkamy się w przyszłości, realizując nasze zawodowe pasje. I oby zbudowane przez nas relacje przyczyniły się do tego, że w pracy będziemy zawsze osiągać "more", czyli więcej" - napisali do swoich czytelników przedstawiciele redakcji "Marketing & more".

Źródło: Marketingandmore.pl

Tagi: rynek, praca, marketing, światło, lato, jego, decyzja, rezygnacja, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz