Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
materiały
19.11.2011 06:00

Marki na Faceooku. Z nimi się nie chcemy przyjaźnić

Firmy nie mają szans z rodziną i przyjaciółmi, bo zwykle są bez twarzy. "Lubimy" je wyjątkowo rzadko.

Podziel się
Dodaj komentarz

Marki na portalu Zuckerberga generują najmniejszy odsetek wszystkich kliknięć tego przycisku - to obecnie jedynie dziewięć procent. Użytkownicy Facebooka zdecydowanie bardziej wolą lubić posty, nowe fotografie lub komentarze (16 procent) i materiały wideo (12 procent). Najbardziej popularne przyczyny like'owania to wyrażenie swojego poparcia lub entuzjazmu (po 28 procent), wynika z badań na które powołuje się eMarketer.- Konkurencja z rodziną lub przyjaciółmi na... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: materiały, rodzina, marki, przyczyny, użytkownicy, badanie, wideo, konkurencja, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz