Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
media
27.12.2011 06:00

Marki w społecznościach. To im się nie opłaca

Marketerzy poświęcają na social media nawet osiem godzin dziennie, tymczasem prawie nikt nie wierzy, że Facebook jest w stanie obniżyć koszty obsługi klienta.

Podziel się
Dodaj komentarz

Ponad połowa badanych marketerów uważa, że media społecznościowe umożliwiają im lepszą komunikację z klientami. Dla co drugiej firmy, social media są doskonałym miejscem do testowania produktów i badania rynku. Firmy nie wiążą jednak z taką formą promocji zysków - tylko 5 procent badanych uważa, że w ten sposób można obniżyć koszty obsługi klienta, czytamy w badaniu eMarketer.com. Prawie 60 procent ankietowanych twierdzi, że fani odwiedzają... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: media, badania, marki, zysk, koszty, facebook, rynku, komunikacja, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz